You're currently on:

1.1. Kui Te tellite toodeid e-poes www.anoli.ee , siis olete nõus Müügitingimustega.

1.2. Käesolevatele tingimustele reguleerivad Kaubamaja vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Kui Klient registreerib e-poes www.anoli.ee, siis kinnitab, et registreeris, et tellida Toodeid, tutvustas ja on nõus Müügitingimuste reeglitega ja kohustub, et tegeleb vastavalt seduse.

2. Hind

2.1. Hinnale võib lisanduda kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.

3. Kuidas vormistada oma tellimust?

Valige "Lisa ostukorvi".

Valige "Vormista ost" ja pärast seda Teil on võimalus valida: kui olete juba registreerinud siis vajutage "Logi sisse" ja kui mitte siis Te võite registreerida või maksta kui külaline.

Täitke niisugused punktid, nagu kuidas soovite maksta, kätte saata ja pärast seda vajutage "Esita tellimus".

3.1. Pärast tellimuse vormistamiseks, Kliendile tuleb e-maili kiri, kus on info tellimuse eest. Kliendil on võimalus iseseisvalt vaadata andmeid tellimuse kohta ja vajutada linki, mis on kirja sees.

 

4. Toodete tarnimine

4.1. Kliendil on võimalus valida järgmiste tarneviiside vahel:

Lähimasse Eesti Posti kontorisse tähtmaksikirjana või postipakina. Kaup jõuab kohale kolme tööpäeva jooksul. Pakk väljastatakse elukohajärgsest postiasutusest isikut tõendava dokumendi alusel. Hind 2,80 €.

SmartPosti pakiautomaatide võrk kaubanduskeskustes üle Eesti. Kaup jõuab kliendi poolt valitud pakiautomaati kolme päeva jooksul. Hind 2,40 €.

Omniva pakiautomaatide võrk üle Eesti. Kaup jõuab kliendi poolt valitud pakiautomaati kolme päeva jooksul. Hind 2,40 €.

4.2. Toodete tarnimist osutatakse üle Eesti.

4.3. Kohe kui kaup on saabunud postioperaatori klienditeenindusse, teavitatakse Klienti sellest elektronpostiga.

4.4. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kaupmees ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5. Toodete eest tasumine

5.1. Maksetähtajaks on 2 tööpäeva alates arvel näidatud kuupäevast ja kellajast. Juhul, kui raha ei laeku maksetähtajaja jooksul, siis tellimus ja arve tühistatakse automaatselt.

6. Toodete tagastamine

6.1. Kliendil on õigus taganeda sooritud ostust 14 kalendripäeva jooksul arvates toodete Kliendile üleandmisest. Selleks peab Klient saatma Kaupmehele kirjaliku taganemisavalduse. Kaupmees soovitab Kliendil märkida avalduses ka taganemispõhjuse.

6.2. Tagastamisega seotud kulud tasub Klient.

6.3. Toote tagastamise korral kannab Kaupmees toote eest tasutud summa (s.h postikulu, mille Klient tasus toote kohaletoimetamiseks) samale pangakontole, millelt vastav makse Kaupmehele laekus 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest Kaupmeheni.

 

Kiire 
Tarneaeg 1-3 tööpäeva
 
Unikaalne 
Eesti käsitöö kingitused ja kinkekarbid
 
Turvaline 
Anoli tegutseb 2013 aastast
 
Mugav 
Mugav transpordivalik
Banner 05
Uudiskiri